
Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Skieruj się na www.youtube.com, aby znaleźć odpowiedź na pytanie jak wybrać firmę SEO.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej samego Google.
Google doradza, jak znaleźć dobrą firmę SEO
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozwija się właściwie tylko za dzięki Google. Pomimo występowania licznych alternatyw, jak m.in. Bing, Yandex bądź Yahoo, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w internecie, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, na ogół jest to trudne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
- zdolność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raporty oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google wskazuje także, iż dobra agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą pierwsze efekty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.