
Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?
Zajrzyj tutaj jeśli interesuje Cię Kraków agencja reklamowa
Gdy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług, akcje reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, billboardów bądź ulotek. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię komunikacji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram lub Facebook.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy sympozjów, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zżytego ze sobą i niezawodnego zespołu pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszelkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]